Intrebari frecvente

Comanda

Adaugati produsele dvs. in cos folosind butonul " ADAUGA IN COS " sau mai simplu, dati click pe butonul " CUMPARA ACUM ".

Ulterior, veti fi transferat pe pagina de introducere a datelor de livrare si facturare iar de acolo urmati pasii pentru a plasa cu succes comanda dvs .

După plasarea unei comenzi, vi se va trimite o confirmare prin e-mail, în care sunt enumerate articolele comandate, adresa dvs. de facturare și livrare, precum și opțiunea de plată aleasă. În cele din urmă, achiziția dvs. vă va fi livrată și sperăm că vă veți distra mult cu noile voastre articole. În cazul în care nu sunteți mulțumit de achiziția dvs., puteți iniția pur și simplu procesul de returnare. 

Cum platesc ?

Preturile Produselor afisate pe Site sunt exprimate in Lei (RON) si includ T.V.A. conform legislatiei in vigoare.

Dupa introducerea articolelor dorite in cosul de cumparaturi, in
vederea plasarii comenzii, ti se va solicita alegerea metodei de plata
dorita.

  • Card online prin EuPlatesc (Visa/Maestro/Mastercard).
    Daca ati ales metoda de plata "Online prin card bancar " este necesar sa
    completati un formular cu informatiile despre cardul dumneavoastra in
    pagina securizata a procesatorului de plati.
    • Platile cu carduri de credit/debit emise sub sigla Visa si
      MasterCard (Visa/Visa Electron si MasterCard/Maestro) se efectuaeaza
      prin intermediul sistemului "3-D Secure" elaborat de
      organizatiile care asigura tranzactiilor on-line acelasi nivel de
      securitate ca cele realizate la bancomat sau in mediul fizic, la
      comerciant.
    • "3-D Secure" asigura in primul rand ca nici o informatie legata de
      cardul dumneavoastra nu este transferata sau stocata, la nici un moment
      de timp, pe serverele magazinului sau pe serverele procesatorului de
      plati, aceste date fiind direct introduse in sistemele Visa si
      MasterCard.
    • Rate cu cardul de cumparaturi in rate fixe egale fara dobanda:
    • Alpha Bank : 2 - 12 rate
    • BRD Finance: 1, 3, 4, 5, 6, 9, 10, 12 rate
    • Banca Transilvania: 2 - 12 rate
    • First Bank: 2 - 12 rate .
    • Ratele sunt selectabile dupa ce sunt introduse datele de pe card pe pagina procesatorului de plati Euplatesc.ro .
    • Important de stiut! - Pentru platile prin card bancar nu este perceput nici un comision!
  • Card prin QPARTS Easybox
    Plata se face doar cu cardul, online(prin Euplatesc.ro) sau la ridicarea
    produselor. Cardurile contactless sunt, de asemenea, acceptate la
    easybox.
  • Plata Ramburs
    Plata se realizeaza la livrarea comenzii prin firmele de curierat rapid
    partenere. Chitanta primita de la curier reprezinta dovada platii.
  • Plata prin virament bancar
    Dupa primirea comenzii tale si confirmarea ei, iti vom transmite la
    adresa de email comunicata in formularul de comanda factura proforma .
    Te rugam sa achiti contravaloarea facturii proforme cu mentionarea
    numarului si data comenzii si sa transmiti confirmarea de plata catre
    adresa de email office@qparts.ro, in termen de maximum 3 zile lucratoare
    de la primirea facturii. In caz contrar, ne rezervam dreptul de a anula
    comanda plasata de catre tine si de a scoate produsele comandate de sub
    rezervare. Livrarea comenzii se va efectua numai dupa confirmarea
    incasarii contravalorii comenzii tale.
    Date necesare pentru efectuarea viramentului bancar:
    • Titular: SC M&E QPARTS SOLUTIONS SRL
    • IBAN : RO42 RZBR 0000 0600 2154 0330
    • Banca : Raiffeisen Bank
    • SWIFT : RZBRROBU 

Livrarea produselor

Livrarea produselor se face oriunde pe teritoriul Romaniei.

Taxa de livrare indiferent de localitate este de 20 lei*. Pentru comenzile mai mari de 350 lei, transportul este gratuit*

 * acest beneficiu este momentan disponibil doar prin curier Sameday ( serviciul easybox sau door-to-door)

 

Procesul de livrare incepe din momentul confirmarii comenzii. Aceaste este livrata de la sediul nostru la
destinatie in interval de 1-2 zile lucratoare pentru produsele aflate in stocul qparts.ro, in functie de volumul comenzilor deja inregistrate in sistem.

In cazul comenzilor a caror plata se efectueaza prin virament bancar, livrarea se va face doar dupa
confirmarea platii, avand acelasi interval de procesare de 1-2 zile lucratoare.

In ziua livrarii coletului vei primi SMS din partea firmei de curierat partenere prin care ti se va comunica
intervalul de livrare a expeditiei. 

In cazul in care reprezentantul firmei de curierat partenere nu te gaseste la adresa in intervalul comunicat, vei fi notificat de catre firma de curierat partenera cu privire la existenta unui colet si ti se va indica punctul
de lucru al firmei de curierat partenere de unde poate fi ridicata.
Coletul se va pastra in depozitul local al firmei de curierat partenere timp de 4 zile calendaristice de la prima avizare. In cazul esuarii livrarii, coletul va fi returnat catre SC M&E QPARTS SOLUTIONS SRL iar comanda ta se va considera anulata. In acest caz, vei putea plasa din nou comanda respectiva, urmand sa suporti costurile unei noi
livrari. 

QPARTS easybox este cea mai noua optiune de livrare pentru comenzile tale. 

Produsele dorite sunt livrate intr-un locker securizat, disponibil nonstop in mai multe puncte de ridicare din toata tara.

Serviciul QPARTS Easybox este marcat in pagina produselor eligibile si la finalizarea comenzii, in sectiunea Cosul Meu.

Conditii de livrare la QPARTS Easybox:

  • plata se face doar cu cardul, online sau la ridicarea produselor; cardurile contactless sunt, de asemenea, acceptate
    la easybox. Unele easybox-uri nu permit plata cu cardul la livrare, iar, pentru acestea, in cos va fi disponibilă doar plata cu cardul online.
  • livrarea este gratuita pentru comenzile de minimum 350 de lei; costul de livrare pentru cele cu valori sub 350 de lei este de 20 lei .

Ce trebuie sa faci pentru a beneficia de acest serviciu:

  • 1. Adauga produsele in cos si vizualizeaza cosul.
  • 2. Alege Easybox si unul dintre punctele de livrare din lista.
  • 3. Cand comanda ta ajunge in locker, vei primi de la Sameday un e-mail cu un cod QR si un SMS cu codul PIN. Ai 36 de ore sa ridici produsul. Scanarea codului QR sau introducerea codul PIN la punctul de ridicare va duce la deblocarea compartimentul in care se afla coletul.

 Pot exista situatii exceptionale in care livrarea produsului sa se poata efectua intr-un termen mai mare decat cel mentionat.

De asemenea, ne rezervam dreptul de a intarzia sau de a anula livrari ale produselor comandate daca acestea nu
pot fi onorate din motive independente de noi care includ: incendii, explozii, inundatii, epidemii, greve, actiuni guvernamentale sau alte impedimente de forta majora. 

La momentul livrarii, te rugam sa verifici starea coletului. In cazul in care coletul este deteriorat, deschis, cu urme de lichid sau produse lipsa, te rugam sa nu receptionezi coletul, sa pozezi deficientele si sa soliciti curierului sa intocmeasca un proces verbal pentru deteriorare.

Coletele deteriorate pentru care se respecta cele de mai sus beneficiaza de acoperire impotriva daunelor.
Astfel in cazul in care produsul/produsele aflate in colet sunt deteriorate, puteti solicita inlocuirea lor gratuit sau rambursarea eventualelor sume deja platite. Pentru a beneficia de inlocuire/rambursare te rugam sa ne informezi cu privire la situatie si sa ne trimiti o copie a procesului verbal intocmit de curier si poza/pozele coletului deteriorat nedesfacut pe adresa de email office@qparts.ro in maxim 72 de ore de la data livrarii.

Daca este semnata primirea coletului si achitata valoarea rambursului in cazul unui colet sosit neconform,
inseamna ca ai acceptat primirea lui iar firma de curierat isi declina responsabilitatea pentru integritatea coletului.

Nerespectarea procedurilor necesare la livrarea sau returnarea coletului exclude posibilitatea oricarei reclamatii impotriva QPARTS.RO sau a companiei de curierat, inclusiv rambursarea contravalorii produselor sau inlocuirea acestora. 

Produse

Cheile si telecomenzile auto comercializate pe site-ul qparts.ro sunt produse aftermarket compatibile cu autoturismele mentionate in fiecare pagina a produsului . Fiecare cheie contine chip pornire, placuta electronica pentru telecomanda, baterie si lamela pentru contact / yala .

Dupa achizitie, recomandam ca initial sa fie programata telecomanda ( inchidere / deschidere ) si apoi cip-ul de pornire si taiatul lamelei metalice .

In cazul in care ati programat cip-ul de pornire sau ati taiat lamela metalica va informam ca returul nu va fi acceptat !

Retur produse

Satisfactia ta este foarte importanta pentru noi ! De aceea, iti oferim posibilitatea de a returna produsul comandat in terment de 14 zile.

In cazul returului, costurile de transport sunt suportate de catre cumparator, aceste costuri scazandu-se din pretul platit initial.

Dupa completarea formularului de retur, te rugam sa pregatesti coletul in mod corespunzator pentru ca produsele sa nu fie deteriorate in timpul transportului.

Preda coletul curierului ce te va contacta in acest sens .

In cazul in care au fost achizitionate mai multe produse de acelasi fel, nu se poate returna decat un singur produs desigilat, restul cantitatii este acceptata doar daca produsele sunt sigilate.

Urmatoarele produse nu se pot returna:

  • Produsul nu mai are ambalajul original complet in care a fost livrat;
  • Etichetele de identificare ale produsului care atesta ca produsul a fost comandat de la noi lipsesc;
  • Au trecut mai mult de 14 zile calendaristice de la livrarea produsului si clientul nu formulat o cerere de retur.
  • Produsele nu au fost instalate / montate / programate de o persoana autorizata conform prevederilor legale .
  • Produsele din categoria Chei auto – daca acestea au fost folosite ( programate pe autoturism ) .

In cazurile in care produsele returnate prezinta deteriorari,
ambalaje deteriorate sau incomplete, accesorii lipsa, socuri electrice,
ne rezervam dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o
suma din valoarea produsului, suma ce va fi comunicata dupa evaluarea
prejudiciilor aduse.

De asemenea, ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea returului in situatia unor abuzuri (de exemplu: returnari repetate).

Daca returul a fost refuzat pentru unul dintre motivele enumerate mai
sus sau daca clientul a expediat produsul fara a ne informa , costul
transportului inapoi catre cumparator se va face pe cheltuiala acestuia.

Pentru a returna produse te rugam sa urmezi pasii de mai jos:
  • 1. Citeste termenii si conditiile de mai sus in care se pot returna produsele;
  • 2. Completeaza formularul de retur;
  • 3. Pregateste in mod corespunzator coletul ce contine produsele ce urmeaza a fi returnate;
  • 4. Preda curierului coletul;
  • 5. Dupa ce produsele au ajuns la noi si au fost verificate vei fi contactat privind desfasurarea si finalizarea acestei proceduri.