Metoda de plata si livrare

payments Plata produselor

Preturile Produselor afisate pe Site sunt exprimate in Lei (RON) si includ T.V.A. conform legislatiei in vigoare.

Dupa introducerea articolelor dorite in cosul de cumparaturi, in vederea plasarii comenzii, ti se va solicita alegerea metodei de plata dorita.

    • Card online prin EuPlatesc (Visa/Maestro/Mastercard).
    • Daca ati ales metoda de plata "Online prin card bancar " este necesar sa completati un formular cu informatiile despre cardul dumneavoastra in pagina securizata a procesatorului de plati.
      • Platile cu carduri de credit/debit emise sub sigla Visa si MasterCard (Visa/Visa Electron si MasterCard/Maestro) se efectuaeaza prin intermediul sistemului "3-D Secure" elaborat de organizatiile care asigura tranzactiilor on-line acelasi nivel de securitate ca cele realizate la bancomat sau in mediul fizic, la comerciant.
      • "3-D Secure" asigura in primul rand ca nici o informatie legata de cardul dumneavoastra nu este transferata sau stocata, la nici un moment de timp, pe serverele magazinului sau pe serverele procesatorului de plati, aceste date fiind direct introduse in sistemele Visa si MasterCard.
      • Rate cu cardul de cumparaturi in rate fixe egale fara dobanda:
      • Alpha Bank : 2 - 12 rate
      • BRD Finance: 1, 3, 4, 5, 6, 9, 10, 12 rate
      • Banca Transilvania: 2 - 12 rate
      • First Bank: 2 - 12 rate .
      • Ratele sunt selectabile dupa ce sunt introduse datele de pe card pe pagina procesatorului de plati Euplatesc.ro .
      • Important de stiut! - Pentru platile prin card bancar nu este perceput nici un comision!
    • Card prin QPARTS Easybox
    • Plata se face doar cu cardul, online(prin Euplatesc.ro) sau la ridicarea produselor. Cardurile contactless sunt, de asemenea, acceptate la easybox.
    • Plata Ramburs
    • Plata se realizeaza la livrarea comenzii prin firmele de curierat rapid partenere. Chitanta primita de la curier reprezinta dovada platii.
    • Plata prin virament bancar
    • Dupa primirea comenzii tale si confirmarea ei, iti vom transmite la adresa de email comunicata in formularul de comanda factura proforma . Te rugam sa achiti contravaloarea facturii proforme cu mentionarea numarului si data comenzii si sa transmiti confirmarea de plata catre adresa de email office@qparts.ro, in termen de maximum 3 zile lucratoare de la primirea facturii. In caz contrar, ne rezervam dreptul de a anula comanda plasata de catre tine si de a scoate produsele comandate de sub rezervare. Livrarea comenzii se va efectua numai dupa confirmarea incasarii contravalorii comenzii tale.
        Date necesare pentru efectuarea viramentului bancar:
      • Titular: SC LUSMAR SRL
      • IBAN : RO43 INGB 0000 9999 1535 5237
        Banca : ING Bank
        SWIFT : INGBROBU

local_shipping Livrarea produselor

Livrarea produselor se face oriunde pe teritoriul Romaniei.
Taxa de livrare indiferent de localitate este de 20 lei. Pentru comenzile mai mari de 350 lei, transportul este gratuit*
* acest beneficiu este momentan disponibil doar prin curier Sameday ( serviciul easybox sau door-to-door)
 
Procesul de livrare incepe din momentul confirmarii comenzii. Aceaste este livrata de la sediul nostru la destinatie in interval de 1-2 zile lucratoare pentru produsele aflate in stocul qparts.ro, in functie de volumul comenzilor deja inregistrate in sistem.
In cazul comenzilor a caror plata se efectueaza prin virament bancar, livrarea se va face doar dupa confirmarea platii, avand acelasi interval de procesare de 1-2 zile lucratoare.
In ziua livrarii coletului vei primi SMS din partea firmei de curierat partenere prin care ti se va comunica intervalul de livrare a expeditiei. In cazul in care reprezentantul firmei de curierat partenere nu te gaseste la adresa in intervalul comunicat, vei fi notificat de catre firma de curierat partenera cu privire la existenta unei trimiteri postale si ti se va indica punctul de lucru al firmei de curierat partenere de unde poate fi ridicata. Coletul se va pastra in depozitul local al firmei de curierat partenere timp de 7 zile calendaristice de la prima avizare. In cazul esuarii livrarii, coletul va fi returnat catre SC LUSMAR SRL iar comanda ta se va considera anulata. In acest caz, vei putea plasa din nou comanda respectiva, urmand sa suporti costurile unei noi livrari.

storefront Ridicare de la QPARTS Easybox

QPARTS easybox este cea mai noua optiune de livrare pentru comenzile tale. Produsele dorite sunt livrate intr-un locker securizat, disponibil nonstop in mai multe puncte de ridicare din toata tara.
Serviciul QPARTS Easybox este marcat in pagina produselor eligibile si la finalizarea comenzii, in sectiunea Cosul Meu.
Conditii de livrare la QPARTS Easybox:
  • *plata se face doar cu cardul, online sau la ridicarea produselor; cardurile contactless sunt, de asemenea, acceptate la easybox. Unele easybox-uri nu permit plata cu cardul la livrare, iar, pentru acestea, in cos va fi disponibilă doar plata cu cardul online.
  • **se pot livra in easybox doar produse de dimensiuni mici sau medii; eligibilitatea produselor poate fi verificata in pagina de produs sau in cosul de cumparaturi
  • ***livrarea este gratuita pentru comenzile de minimum 350 de lei; costul de livrare pentru cele cu valori sub 350 de lei este de 20 lei .
Ce trebuie sa faci pentru a beneficia de acest serviciu:
    • 1. Adauga produsele in cos si vizualizeaza cosul.
    • 2. Alege Easybox si unul dintre punctele de livrare din lista.
    • 3. Cand comanda ta ajunge in locker, vei primi de la Sameday un e-mail cu un cod QR si un SMS cu codul PIN. Ai 36 de ore sa ridici produsul. Scanarea codului QR sau introducerea codul PIN la punctul de ridicare va duce la deblocarea compartimentul in care se afla coletul.
       
      Pot exista situatii exceptionale in care livrarea produsului sa se poata efectua intr-un termen mai mare decat cel mentionat.
      De asemenea, ne rezervam dreptul de a intarzia sau de a anula livrari ale produselor comandate daca acestea nu pot fi onorate din motive independente de noi care includ: incendii, explozii, inundatii, epidemii, greve, actiuni guvernamentale sau alte impedimente de forta majora.

      Important!

      La momentul livrarii, te rugam sa verifici starea coletului. In cazul in care coletul este deteriorat, deschis, cu urme de lichid sau produse lipsa, te rugam sa nu receptionezi coletul, sa pozezi deficientele si sa soliciti curierului sa intocmeasca un proces verbal pentru deteriorare.
      Coletele deteriorate pentru care se respecta cele de mai sus beneficiaza de acoperire impotriva daunelor. Astfel in cazul in care produsul/produsele aflate in colet sunt deteriorate, puteti solicita inlocuirea lor gratuit sau rambursarea eventualelor sume deja platite. Pentru a beneficia de inlocuire/rambursare te rugam sa ne informezi cu privire la situatie si sa ne trimiti o copie a procesului verbal intocmit de curier si poza/pozele coletului deteriorat nedesfacut pe adresa de email office@qparts.ro in maxim 72 de ore de la data livrarii.
      Daca este semnata primirea coletului si achitata valoarea rambursului in cazul unui colet sosit neconform, inseamna ca ai acceptat primirea lui iar firma de curierat isi declina responsabilitatea pentru integritatea coletului.
      Nerespectarea procedurilor necesare la livrarea sau returnarea coletului exclude posibilitatea oricarei reclamatii impotriva QPARTS.RO sau a companiei de curierat, inclusiv rambursarea contravalorii produselor sau inlocuirea acestora.