Politica de retur

Dreptul de retur acordat de SC M&E QPARTS SOLUTIONS SRL ( qparts.ro ) este de 14 zile.

Cererile de retur formulate dupa termenul de 14 zile nu vor fi luate in considerare.

In cazul returului, costurile de transport sunt suportate de catre cumparator ( in cazul produselor cu transport gratuit, costul de retur va fi de 20 lei ), aceste costuri scazandu-se din pretul platit initial.

Dupa completarea formularului de retur, te rugam sa pregatesti coletul in mod corespunzator pentru ca produsele sa nu fie deteriorate in timpul transportului.

Preda coletul curierului ce te va contacta in acest sens .

In cazul in care au fost achizitionate mai multe produse de acelasi fel, nu se poate returna decat un singur produs desigilat, restul cantitatii este acceptata doar daca produsele sunt sigilate.

Produsele returnate trebuie sa fie insotite de copia facturii de achizitie.


Inlocuirea sau returnarea valorii produselor

In functie de optiunea cumparatorului, banii proveniti din stornarea produselor returnate se pot folosi pentru cumpararea altui produs sau se pot returna in termen de maxim 14 zile de la primirea produsului de catre QPARTS.ro, in contul indicat de catre cumparator.

Exceptii:

Urmatoarele produse nu se pot returna:

  • Produsul nu mai are ambalajul original complet in care a fost livrat;
  • Etichetele de identificare ale produsului care atesta ca produsul a fost comandat de la noi lipsesc;
  • Au trecut mai mult de 14 zile calendaristice de la livrarea produsului si clientul nu formulat o cerere de retur.
  • Produsele nu au fost instalate / montate / programate de o persoana autorizata conform prevederilor legale .
  • Produsele din categoria Chei auto – daca acestea au fost folosite ( programate pe autoturism ) .

In cazurile in care produsele returnate prezinta deteriorari, ambalaje deteriorate sau incomplete, accesorii lipsa, socuri electrice, ne rezervam dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o suma din valoarea produsului, suma ce va fi comunicata dupa evaluarea prejudiciilor aduse.

De asemenea, ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea returului in situatia unor abuzuri (de exemplu: returnari repetate).

Daca returul a fost refuzat pentru unul dintre motivele enumerate mai sus sau daca clientul a expediat produsul fara a ne informa , costul transportului inapoi catre cumparator se va face pe cheltuiala acestuia.

Pentru a returna produse te rugam sa urmezi pasii de mai jos:
  • 1. Citeste termenii si conditiile de mai sus in care se pot returna produsele;
  • 2. Completeaza formularul de retur;
  • 3. Pregateste in mod corespunzator coletul ce contine produsele ce urmeaza a fi returnate;
  • 4. Preda curierului coletul;
  • 5. Dupa ce produsele au ajuns la noi si au fost verificate vei fi contactat privind desfasurarea si finalizarea acestei proceduri.

Prezenta politica de retur poate suferi modificari fara vreo instiintare prealabila.